21. srpna 2013

Mix.it !

Ano, ano... ani já jsem neodolala, i když jsem se snažila jak jen jsem mohla. Vynikající ovesné, žitné a "nevímjaké" vločky spolu s ovocem a oříšky mě přemluvily a já jsem si tedy namíchala svůj první mix dobrůtek na Mix.it.

Všechno je opravdu jednoduché, kliknete na jejich internetovou stránku, kde si můžete vybrat z několika již namixovaných mixů, nebo si můžete namíchat vlastní. Já zvolila druhou možnost a opravdu jsem se při tvorbě svého tubusu vyřádila.


První krok - vyberete si cereální základ. Já jsem zvolila směs různých druhů vloček.
Druhý krok - spoooousta ovoce. Já jsem si vybrala goji a brusinky. Chtěla jsem ještě maliny, ale bohužel byly vyprodané. Nevadí, o důvod víc objednat si další tubus.
Třetí krok - ořechy. Moje volba padla na pekanové a makadamové.
Čtrvtý krok - něco navíc. Tady už máte na výběr spoustu různých vylepšení a dobrot navíc. Já miluji čokoládu, takže jsem si do mixu nechala dát čokoládové hobliny, cornflakes s čokoládou a navíc ještě cornflakes s medem a oříšky.

Posledním krokem dokončíte objednávku a vše je hotovo. Mně tubus přišel v pondělí, ale to jen kvůli víkendu, jinak bych ho měla doma už v pátek, po dvou dnech po objednání. Přišel mi v krabici, ve které se nacházel samotný tubus a v tubusu už moje musli, které jsem trefně pojmenovala Papáníčko. Jsem prostě labužník.

Musím říct, že suroviny jsou opravdu báječné. Všechno chutná a vypadá opravdu lahodně a o tom svědčí i to, že po otevření zmizela čtvrtka tubusu rychlostí světla. Bylo to samé "Dej mi ochutnat!" a "Já si jenom zobnu!".

Za mojí rodinu a hlavně sama za sebe můžu Mix.it jedině doporučit, protože za to opravdu stojí! Pár kliknutí a za pár dní máte doma výbornou a ještě k tomu zdravou dobrůtku :)

3 komentáře:

  1. Hmm, s mojí spotřebou se mi tohle musli asi nevyplatí. Ale jednou si ho namíchám, teď, když už nám udělali i "odběrovnu" v ostravě. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě odrazuje ta cena :) Sice je to skvělý, ale stejně ..a věřim že je to moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem nad ním tolikrát přemýšlela ale pořád jsem si ho neobjednala. Myšlenka je ovšem geniální.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)