20. srpna 2013

Cosmetic Tip! I.

Mám pro vás tři kosmetické tipy na výrobky, které mi v poslední době udělaly radost a jsou také dost dobré. Napadlo mě, že bych tento typ článků mohla psát častěji, co vy na to? :)


Jako první bych vám moc ráda doporučila Vichy Normaderm Hyaluspot, který jsem vyhrála v giveaway. Je to "tyčinka" proti akné. Stačí aplikovat na pupínek a on se vysuší a rychleji zmizí. Já na akné moc netrpím, ale když už se mi nějaký pupínek objeví, tak díky této věcičce i rychle zmizí. 

Druhou kosmetickou vychytávkou je balzám na rty, teda spíš jelení lůj, od značky helle. Koupila jsem si ho na rychlo v DMku, když jsem pospíchala do práce, ale jsem s ním docela spokojená. Za tu cenu, asi 29Kč, je to fakt bomba.

Posledním dnešním tipem ode mě, je tip na tento lesk na rty od Astoru. Jedná se o lesk z řady Soft sensation liquid care, který má ochranný faktor 12. Nejvíc mě na něm ale zaujala barvička, která je vážně skvělá, Taková hezká fuchsiová růžová, což napovídá i její název Gorgeous Fuchsia. Tento lesk jsem také vyhrála v giveaway. 

Doufám, že se vám tento typ článků líbí a že zanecháte komentář s vaším kosmetickým tipem :)

5 komentářů:

  1. Ja som tento lesk od Astor dostala asi na Vianoce sa mi zdá, ale veľmi ma neteší, .. na perách vydrží len krátko :/ dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám na rty jsem si kdysi kupovala třešňový a byl skvělý.

    OdpovědětVymazat
  3. Balzám používám jahodový a za tu cenu je vážně super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)