14. května 2013

Balea friends

Pokaždé když se vydám do drogerie DM musím si odnést alespoň jeden výrobek od jejich značky Balea. Mám jejich výrobky moc ráda. Jsou většinou hezky barevné, voňavé a cenově dostupné. Dnes mám pro vás článek s Balea věcmi, které máme s mamkou zrovna doma. 
1. Tělové mléko s vůní rebarbory - příjemné, rychle se vsákne a zanechá kůži dobře hydratovanou. Vůně je zajímavá.
2. Deodorant Zucker Schnite (Cukrová pusinka) - není to žádný zázrak, před potem vás určitě neochrání. Krásně voní, přirovnala bych to k vůni vanilkového cukru.
3. Sprchový gel s vůní guavy - klasika, jako každý sprcháč od Baley. Moc dlouho ho na těle neucítíte, ale voní nádherně.
4. Šampon bez silikonů s vůní manga a aloe vera - mně moc nevyhovuje, vlasy se mi po něm hrozně cuchají.
5. Sprchový gel (makrónky) s vůní fíků.
6. Sprchový gel s vůní mučenky. Limitka, zrovna teď v drogeriích.
7. Sprchový gel s vůní limetky a aloe vera.
8. Deodorant Funky Jungle. Hrozně zajímavá slaďoučká vůně.
9. Deodorant Soft & Pearls. Moc mi nevoní, připomíná mi mýdlovou vůni.

Co vy? Máte rádi Baleu?

11 komentářů:

  1. Balea products are my favorite :)
    I have tried I think all of these :)

    There's an international giveaway on my blog. Feel free to enter :)
    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/2013/04/giveaway-ahaishoppingcom-and-unique.html

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tuhle kosmetiku :3
    jsem nový follower :)
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/2013/05/denim-vest.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tomu říkám pořádná sbírka :) Musím říct, že těm jejich obalům se prostě těžko odolává :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. O víkendu jsem čichala ke sprcháčům,ale odolala jsem,i když s těžkym srdcem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já právě nikdy neodolám :D aspoň jeden si musím vzít vždycky... naštěstí se do DM nedostanu moc často :D

      Vymazat
  5. máš recht, já se balee docela dlouho vyhýbala, spíš jsem jí vůbec neregistrovala, ale pak mi kamarádka doporučila hnědou balea masku/ kondicioner na suché lamavé vlasy a můžu říct že je to jedna z nejlepších co jsem měla.. za 39 KČ nebo co :D <3

    http://veronionme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sprcháč s mandlí a třešní je nej ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Baleu veľmi nekupujem, ale chystám sa na penu na holenie, tá je taká cenovo dostupná... Ale milujem tieto vône...Škoda že dlho nevydržia, a deodorant neudrží pot, inak by som ju asi milovala! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju Baleu :) Hezká sbírka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)