12. května 2013

Mother´s day + Lunch

Jak jistě všichni víte dnes se slaví den matek. Ani my s přítelem jsme na své maminky nezapomněli a oběma jsme pořídili kytičku a bonboniéru. Po návštěvě mých rodičů jsme se vydali do naší oblíbené restaurace na oběd. Už jsme tam dlouho nebyli a měli jsme chuť na něco dobrého. Skvěle jsme si pochutnali a teď už jsme zase doma. Já se učím a přítel pracuje na počítači, stejně nám nic jiného nezbývá, když venku pořád jenom prší... Jak dnešní den trávíte vy?



 nejlepší Coca Cola ve skle
 Caesar salát s opékaným toustem

 vepřová panenka zabalená ve slanině se sýrovou omáčkou
vanilková zmrzlina s horkými malinami a se šlehačkou
 palačinky s horkým jablkem a pomerančem, s vanilkovou zmrzlinou a šlehačkou

Mějte krásný den!

10 komentářů:

  1. Děláš mi chutě! Mám hrozný hlad, doma nic není a tady na mě vykukují takové dobré jídla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, všechno vypadá lahodně!! :)



      http://twonakedminds.blogspot.cz/

      Vymazat
  2. fotky z obeda vypají užasně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, ta zmrzlina. Já vlastně celý den proflákala,koukala na televizi apod. :D

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj! četla jsem si článek o Mixitu na 'My purple world' a viděla jsem, že jsi tam psala něco o tom, že jsi je kontaktovala a snad tě vyberou.. můžu se zeptat, kde je možné napsat jim, že bys ráda müsli testovala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus tenhle odkaz :)
      http://www.mixit.cz/bloger.php
      nejsem si jistá jestli to ještě platí, ale za zkoušku nic nedáš :) uvidíme, třeba se nám ozvou :)

      Vymazat
    2. děkuju moc :)
      už jsem to vyplnila, ta snad nás vyberou :)

      Vymazat
  5. Bože to jídlo vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  6. Když venku prší tak lenošením:DDD. Teďka jsem dvě odpoledne po sobě komletně prospala. Achjo. Ale to počasí venku mi prostě nedává na výběr - nedokáže sedět nad tím učením,když je venku tak,jak tam je :D

    OdpovědětVymazat
  7. pekné..ja som svojej maminke kúpila levandulu :)
    Ak by si chcela vyhrať produkty od Rimmel alebo Essence, zapoj sa do mojej giveaway ;)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)