17. května 2013

Barbecue Time II part

Přidávám slíbené fotky z grilování. Doufám, že se vám budou líbit :) a ještě se chci pochlubit, už předevčírem jsem se dozvěděla výsledky z didaktických testů, které pro mě dopadly velmi dobře! Z angličtiny mám za jedna a z českého jazyka za dva, nejvíc mě štve, že tu dvojku mám a jeden a půl procenta! :D Uvidíme jak dopadnou slohy a ústní. Držím všem maturantům palce! :)









8 komentářů:

  1. Krásné fotky :)

    moc ráda bych Tebe i tvé čtenářky pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY!:)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/05/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  2. kvety, kvety everywhere. čo už s nimi, keď sú také fotogenické.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Barevné, pozitivní, jarní, něžné, milé - prostě skvělé! navíc hezky vyfocené :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k testům. A teď jedna poznámka. Fotky jsou sice nádherné a květiny miluji, ale kde je to jídlo? :D Už jsem se těšila že si prohlédnu kus grilovaného masa a zeleniny, tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé to se omlouvám :D v minulém článku bylo jídlo, ale stejně bych tě zklamala, měli jsme jenom klobásky, "jedeme" nezdravou stravu :D

      Vymazat
    2. Tak i těma klobáskama si mě navnadila, já si jdu na nich pochutnat dneska :)

      Vymazat
  5. krásný fotky!:) Tak gratuluju ke krásným známkách z testu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)