17. května 2013

POTD - 17.5.2013

Napadlo mě, že bych mohla každý den ráno přidávat na blog nějakou fotku, obrázek, která  mě zaujala, nebo třeba i inspirovala. Bylo by to takové zpestření, samozřejmě budu nadále přispívat klasicky, jak jste zvyklý. Jak se vám tento nápad líbí?

Dnešní fotografie je tematická. Jako maturantka totiž potřebuji opravdu hodně kafe (haha). :)

7 komentářů:

  1. Líbí a souhlas :)..i ve zkouškovém je to pravda, od rána už mám druhé :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. ja sa bez kavy rano nerozbieham, teda rozbehla by som sa, ale uz som nan uplne zvyknuta...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že je to super nápada:) Na mě kafe moc nezabírá, raději mám zelený čaj:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojojo, souhlasím s tím, co je na fotce a to za všech okolností :o) žilami mi prodí kofein :D

    (přeji hodně štěstí u maturity :o))

    Chlo

    OdpovědětVymazat
  5. To by se mi líbilo jako nápis na tričku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec není problém, jestli máš opravdu zájem, tak stačí říct a já ti takové tričko vyrobím :)

      Vymazat

Děkuji moc za komentář :)