11. května 2014

TAG o blogování

Dnes mám pro vás jen rychlý článek, ve kterém se o mě zase dozvíte něco nového. Tentokrát na téma blogování :)

1. Kolik času týdně trávíš psaním / úpravou článků?
Už to není tolik, co dřív. Snažím se přispívat pravidelně, ale skloubit blog a práci mi zatím moc nejde. Týdně to budou takové tři nebo čtyři hodinky. Plus samozřejmě čtení článků mých oblíbených blogerek a samotné focení také něco zabere. 

2. Utrácíš nebo šetříš?
Vyloženě ani jedno. Peníze většinou utrácím za jídlo, oblečení a kosmetiku si moc často nekupuji. Takže jsem spíš ten typ co šetří a nakupuje až když něco potřebuje.


3. Kdy je pro tebe nejjednodušší blogovat?
O víkendech a hlavně večer, protože nejsem v práci. A co se týče ročních období taky asi jaro a podzim. 

4. Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?
Čaj a teplý ponožky. Úplně nejraději píšu články zabalená v posteli, pod dekou a v klídku :)

5. Jaký je tvůj nejhorší makeupový / vlasový zlozvyk?
Makeupový zlozvyk mám obrovský. Často se zapomenu večer odlíčit. Není to tím, že bych vyloženě nechtěla, ale já prostě stihnu usnout dřív, než se odlíčím. Vlasový asi nemám, když nad tím tak přemýšlím. Možná bych měla častěji používat masku na vlasy. 

6. Jakým citátem by se podle tebe měl svět řídit?
Mám dva oblíbené citáty: Chovej se k ostatním tak, jak chceš aby se oni chovali k tobě a Do what you love, love what you do.

7. Jak dlouho ti trvá každý den, než se vypravíš ven?
Když musím pospíchat tak zhruba dvacet minut se vším všudy. Když nemusím, tak klidně i přes hodinu.

8. Kdo je tvůj oblíbený blogger?
Těch je hrozně moc. Některé najdete nahoře v menu ve Favorites a jiné v mých sledovaných blozích na Bloggeru. Ale ono je to se mnou těžké, já totiž sleduju skoro všechny blogy ráda a jsou moje oblíbené. Mám prostě slabost pro blogerky a baví mě si o nich číst. Jsem strašně zvědavá :D Každopádně z českých blogerek nejvíce obdivuji holky z A cup of style. Jednou bych se s nimi chtěla potkat, jsou pro mě velkou inspirací :)

9. Který blogger by si zasloužil víc čtenářů než má?
Teď mě nikdo nenapadá. Každá blogerka si zaslouží hodně čtenářů, zvlášť pokud s nimi komunikuje a blog dělá pro radost.

10. Na co se těšíš v příštím roce?
Zatím jsem šťastná tak, jak to je. Každopádně plánujeme s přítelem do budoucna svatbu, tak možná příští rok ... :) 

11. Co máš právě na sobě? Kalhoty, tepláky, pyžamo?
Legíny, triko a teplé ponožky.

13. Na co jsi nejvíc hrdá ve svém životě?
To se takhle špatně píše... Třeba na to, že jsem se docela rychle osamostatnila, bydlíme spolu s přítelem již půl roku ve svém a taky to že měsíc po maturitě jsem již měla zaměstnání, ve kterém jsem do teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za komentář :)