26. srpna 2013

Empties

Kosmetiku používám už delší dobu pořád stejnou a moc novinek si nekupuji, takže než něco vypotřebuji, docela to trvá. Nové věci si kupuji právě až když mi ty staré dochází. Teď se mi po delší době nahromadilo pár prázdných věcí, na které mám pro vás krátkou recenzi :)
*Avon, Always on point kajalová tužka na oči - Dělají se s ní moc hezké a přesné linky, ale vůbec nevydrží, rychle se vypotřebuje a láme se. Takže NEdoporučuji.
*Essence, Long lasting eye pencil - Nejlepší tužka na oči, kterou si kupuji už asi čtyři roky. Vydrží mi docela dlouho a když si na ní zvyknete, tak se s ní i dost dobře pracuje. Za mě určitě ANO :)

*Gliss Kur, Ultimate oil elixir - recenze tady.
*Gliss Kur, Total repair - srovnatelný s Ultimate oil elixir.
*Amica, suchý šampon - stojí asi 30Kč a vydržel mi zhruba půl roku. Používám ho jendou za čas na ofinu. Vlasy jsou po něm sice trochu suší, ale to je účel.
*Opti-Free RepeleniSH - Roztok na kontaktní čočky, tohle sice není kosmetika v pravém slova smyslu, ale pro někoho kdo nosí kontaktní čočky by to mohl být tip na dobrý roztok.
*Biosil plus - používám ho nepravidelně a musím říct, že i tak jsem zpozorvala, že mi rychleji rostou nehty. Jako doplněk stravy je fajn, nemůžete s ním nic zkazit.
*Avon, Little Black Dress - klasika z Avonu, zase až tak moc mi nevoní, ale na večer se hodí.

1 komentář:

Děkuji moc za komentář :)