15. června 2013

TAG - This or that

Tenhle TAG už mám připravený opravdu dlouho a zrovna dneska mám chuť ho zveřejnit. Jde o to, že vybíráte vždy mezi dvěma věcmi, jedná se o kosmetiku a módu. Tak snad se vám bude TAG líbit :) Přeji hezkou sobotu!

1. Bronzer nebo tvářenka?
Určitě tvářenka. Mám hodně světlou pleť, takže je pro mě důležité si tvářenkou pleť trochu rozzářit. S bronzerem se moc nekamarádím. 

2. Linky nebo řasenka?
Tak tady vážně nevím. Linky bez řasenky nejsou ono. Takže asi řasenka. V nejlepším případě je však používám dohromady.

3. Make-up nebo korektor?
Také bych raději obojí, ale když už tak makeup. Pořádný korektor stejně nemám, takže bych se bez něj uměla obejít.

4. Neutrální nebo barevné oční stíny?
Určitě neutrální. Líbí se mi jemné přirozené líčení. Barevné stíny jsem přestala nosit už dávno a hodí se podle mě akorát na ples nebo na party.

5. Štětce nebo houbičky?
Určitě štětce. Umím to s nimi lépe. Makeup ale ze všeho nejraději nanáším prstem a pak ho jenom štětcem pořádně zapracuji do pleti. 

6. Nehty - dlouhé nebo krátké?
Tak akorát. Extrémně dlouhé se mi nelíbí, krátké jsou sice hezké, ale mně moc nesluší.

7. Nehty - umělé nebo přírodní?
Já nosím umělé, gelové. Kdybych měla svoje nehty hezčí, tak si je nenechám dělat gelové, ale bohužel moje nehty se strašně lámou. Vždycky si ale nechám udělat nehty kratší a přirozené, kýče nenosím.

8. Tělo - mléko nebo máslo?
Mléka. Jsem na ně tak nějak zvyklá.

9. Móda - džíny nebo tepláky?
Určitě džíny! V teplácích bych ven určitě nešla. Na druhou stranu doma preferuji pohodlí, takže na doma jedině tepláky a legíny.

10.Móda - dlouhý nebo krátký rukáv?
Krátký (pokud teda myslíme na triku). I když je mi v něm v zimě zima, nikdy dlouhý rukáv nenosím. 

11. Móda - šátky nebo čepice?
Jednoznačně šátky. Stejný outfit dokáže vypadat pokaždé jinak díky šátkům a šálám. Čepice mi stejně nesluší.

12. Puntík nebo proužek!
Proužek je pro mě klasika.

13. Culík nebo drdol?
Jak kdy. Někdy mám chuť na obyčejný culík a někdy si s vlasy vyhraju a udělám drdol. 

INSTAGRAM / ASK.FM / TRENDBOOK

3 komentáře:

  1. Máme to skoro stejné. :-) Mám ráda tagy, těším se na další! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem skoro stejná! Neutrální líčení ♥ nikdy barevné stíny! tvářenka:) proužek ;)
    naprostý souhlas ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)