3. června 2013

My hair care

Mám dlouhé vlasy, které se mi hodně lámou a třepí, a proto jim musím věnovat pravidelnou péči. Napadlo mě, že bych vám mohla vyfotit své oblíbené produkty a něco k ním napsat. Třeba si vyberete produkt, který budete chtít vyzkoušet i vy. Já osobně používám jen drogérkové přípravky, ale už delší dobu si brousím zuby na nějaký výrobek od Lee Stafford nebo Toni and guy :)
 
1. - Balea šampon bez silikonů s vůní manga. Tento šampon jsem si koupila, protože jsem chtěla zkusit nějaký bez silikonů. Bohužel mi moc nevyhovuje, a i když je na suché vlasy, mám po něm vlasy ještě sušší. Občas si s ním vlasy ale umyji, abych jim dala klid od silikonů.
2. - Olejíček na roztřepené konečky od Avonu. Tenhle olejíček používám už strašně dlouho a ráda si ho koupím znovu. Konečky zacelí a nejsou po něm vůbec mastné.
3. - Novinka šampon Gliss Kur s pečujícím olejovým elixírem na velmi namáhané a lámající se vlasy. Používám ho asi měsíc a zatím mohu říct, že jsem s ním opravdu spokojená. Počkám ještě pár použití a napíšu vám podrobnější recenzi.
4. - Sprej pro lesk vlasů od Oriflame. Tento sprej koupila mamka jen tak na zkoušku. Občas ho do vlasů stříknu a opravdu se více lesknou. Přijde mi ale, že jsou po něm mastnější kořínky, takže nanášet opravdu jen do délek.
5. - Moje oblíbená Schauma Cream & Oil (recenze). Jsem s ní moc spokojená a už jsem si ji kupovala několikrát. Porovnala bych jí se šamponem od Gliss Kur, který jsem zmiňovala výše.
6. - Maska na vlasy od Gliss Kur na suché vlasy vyžadující péči. Obsahuje komplex tekutého keratinu a jsem s ní spokojená. Je tedy docela drahá, ale na druhou stranu mi vydrželo opravdu dlouho. Na obalu je napsáno, že má působit jednu minutu, já jí nechávám nejméně tři.
7. - Elséve regenerační balzám na vlasy poškozené, vysušené nebo lámavé. Nanáším ho do délek a na konečky, nechám pár minut působit. Není to žádný zázrak, ale vlasy jsou po něm viditelně hladší a tolik se netřepí.
8. - Gliss Kur Ultimate repair balzám na velmi poškozené a lámavé vlasy. Měla jsem k němu i šampon, ale ten mi moc nevyhovoval. Tento balzám nanáším stejně jako ten předchozí, akorát tenhle je podle mě o trochu lepší.
9. - Syoss Smooth Anti-Frizz Lotion ochrana před horkem. Recenzi jsem psala nedávno, můžete si ji přečíst tady

Doufám, že se vám článek líbil a třeba jsem vás inspirovala ke koupi některého z výrobků :)

INSTAGRAM / ASK.FM / TRENDBOOK

7 komentářů:

  1. Tu 6 tu masku mám taky je to bomba:)jinak mě láká ta 1,to bude vůne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na mém blogu se koná "Tématický týden",navrhni nějaké téma i ty,děkuji :)
    http://lo-la-1569.blog.cz/1306/tematicky-tyden#pridat-komentar

    OdpovědětVymazat
  3. 2 od Avonu mám doma :) Síce nič moc, troška som sa v tom sklamala :) Ale ostatné produkty vyzerajú super
    Krásny blog :) Pripájam sa :)
    Andy:)

    OdpovědětVymazat
  4. z tychto veci som mala len olejcek z Avonu a ten bol dobry. Ak mas suche vlasy vyborne vyrobky su z makadamioveho oleja, maska na vlasy dokaze robit zazraky :)

    Inak už je na čase vymeniť si na poličke letný krém, ak ho ešte nemáš tip na jeden výborný tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/menime-krem-na-leto-doliva-rehydratacny.html

    OdpovědětVymazat
  5. Od Baley používám stejný balzám na vlasy a přemýšlím nad jiným,zdá se mi také sušší výsledek,tak uvidíme :)
    Jinak už dlouho chci vyzkoušet ten olejíček od Avonu,tak ho asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta 2 vyzerá zaujimavo, niečo také mám na pláne kupiť, pretože odkedy mam ombré, mám uplne zničene končeky :)dík za tip

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, olejíček od Avonu je hodně oblíbený jak vidím :) Taky si ho nemůžu vynachválit

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)