28. června 2013

Fashion Tag

Další z Tagů, na který jsem narazila na jednom z mých oblíbených blogů. Doufám, že se bude líbit. Dneska bych se měla někdy vrátit domů, takže snad připravím další články :)

1. Jak bys popsala svůj styl?
Jednoduchý a pohodlný. Řekla bych, že někdy i nedbale elegantní.

2. Co tvoří základ tvého šatníku?
Džíny, jednoduchá trika, svetříky a mikiny.

3. Co je nejdražší věcí ve tvém šatníku?
Pravděpodobně to bude kabát nebo bunda na zimu.

4. Jakou věc by sis přála pořídit?
Spoooooustu věcí. Hlavně boty, šátky, kabelky...

5.Kolik utrácíš za oblečení?
Jak kdy, někdy neutratím za měsíc nic, někdy pár stovek, někdy víc...

6. Jaká jsou tvá nejoblíbenější místa, kde nakupuješ?
Ráda nakupuji asi všude :D Nejčastěji chodím do H&M, F&F, Lindexu, Kiku, Gatu... ale klidně zajdu i do sekáče nebo k vietnamcům.

7. Jaká je tvá oblíbená vůně?
Teď na léto je to Beyoncé Heat a na zimu Versace Crystal Noir. Voní mi také Britney Spears Curious, to je skvělá letní vůně.

8. Jaký styling vlasů máš nejraději?
No... mně se líbí různé složité účesy a zapletené copy, ale to sama bohužel nezvládám. Takže nejčastěji chodím v culíku nebo s rozpuštěnými vlasy.

9. Co si oblečeš, když potřebuješ jít rychle ven a nemáš ponětí, co si vzít?
Džíny, triko, mikinu nebo sako, kecky...

10. Jmenuj módní trend, který chceš, aby se vrátil a zůstal?
Líbí se mi móda 20. a 30. let  minulého století, takže by se mi líbilo, kdyby se vrátily tyto trendy :)

7 komentářů:

  1. Džíny, trika atd... to nezní jako moc nápaditý šatník. Opravdu se zajímáš o módu nebo kvalitní parfémy?

    OdpovědětVymazat
  2. Ano o módu se zajímám, nevím kde si přišla na parfémy, o ty se moc nezajímám, používám ty co mi voní a občas zkusím nějaký nový. Otázka zněla, co tvoří základ mého šatníku, né co všechno v mém šatníku je. Rozhodně nenosím jenom džíny a trika, toho sis mohla v mých outfitech určitě všimnout :)

    OdpovědětVymazat
  3. jsem teda nevěděla, že ten kdo se zajímá o módu nenosí trika a džíny :D.. proboha proboha.. jinak zajímavý tag ! Beyoncé mi taky hrozně voní ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o šesť krásnych náhrdelníkov. Stačí dať like a jeden môže byť tvoj.
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  5. závidim ti, že můžeš s tvojí postavou nosit džíny. :3

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný tag a fajn odpovede...vo veľa veciach sa zhodujeme a to sa mi tiež páč ;)

    Pozývam ťa na giveaway http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)