18. května 2013

Poslední zvonění

Vůbec mi nedošlo, že jsem na blog nepřidala žádné fotky z našeho posledního zvonění. Máme je od spolužáka, který moc hezky fotí, tak si myslím, že si zaslouží, aby je aspoň někdo viděl a neležely jen tak v počítači.
My holky jsme šly za gejši a kluci, ti šli za co chtěli. Myslím, že se nakonec všechno moc hezky povedlo a vypadali jsme dobře :)
 na fotkách jsem ta v květovaných "šatech" :)






jaké bylo vaše poslední zvonění? nebo vás teprve čeká?

Follow my blog with Bloglovin

2 komentáře:

  1. Pěkná partička :) Moje poslední zvonění bylo taky skvělé a nezapomenutelné. Hlavně pak ta následná návštěva hospody, která se od druhé hodiny odpolední protáhla až do druhé hodiny ranní :)

    OdpovědětVymazat
  2. 3la jsem do kolen z těch fešáků, jak mají vycpané ramena. Přijde mi to víc, než moc :DD :)) (nic ve zlém :) ) Jinak krása, nejhorší je loučení.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)