13. ledna 2013

Recenze - Balea sprchový gel

Pro svou další recenzi jsem si vybrala sprchový gel z limitované edice inspirované makrónkami. Sprchový gel od Baley s vůní fíků a čokolády mě vážně ohromil. Voní vážně skvěle, je to taková ta intenzivní vůně, kterou si prostě musíte zamilovat. Já vůni fíků opravdu zbožňuji, máme doma svíčky a osvěžovače vzduchu právě s touto vůní, proto jsem při koupi tohoto gelu vůbec neváhala. Co se týče jeho schopností, taky to není žádná hrůza. Skvěle pění, stačí ho trochu a při napěnění se jeho vůně ještě zintenzivní. Je ale pravda, že po umytí na těle moc dlouho nevydrží. Mou pokožku docela dobře zhydratoval a mám jí po tomto sprchovém gelu příjemně jemnou.

Cena tohoto 300 ml balení se pohybuje kolem 30 korun a můžete ho koupit v drogerii DM.

+ cena
+ vůně
+ dobrá hydratace (ale je fakt, že moje pokožka není suchá)
+ moc hezký design balení

- vůně vám na těle moc dlouho nevydrží
- je to jenom limitovaná edice a pokud si gel zamilujete tak jako já, raději bežte do drogerie a kupte si rovnou celou krabici

Sprchovému gelu dávám 9 bodů z 10 možných =)

6 komentářů:

  1. Taky už jsem podlehla vůním celé téhle kolekce ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  3. ta Balea je naj naj naj naj!
    Inak ak mas rada pekne pyzamka, dnes som o nich pisala prispevok :)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/co-mam-rada.html

    OdpovědětVymazat
  4. zítra jedu nakupovat, tak se po něm v DM podívám :) moc pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Balea věcech mě zaujaly obaly a nízká cena, to že je i praktická stránka celkem fajn, mě mile překvapilo.

    OdpovědětVymazat
  6. dneska jsem ho měla v ruce a voněl mi. Ale vyhrál pistáciový od Dermacolu, doporučuji na vyzkoušení...

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)