14. ledna 2013

Sally´s dance

Dnešní den byl ve znamení dopisování si testů, zkoušení, zpívání a tančení. Všechno samozřejmě kvůli maturitě, to je jasný. Zkoušení i test dopadly, dle mého názoru, dost dobře a zpívat nám taky šlo. Byla ta první zkouška maturitního ročníku o zazpívání studentské hymny Gaudeamus igitur. Na naší škole je tradicí zazpívat ji po stužkování, hned před přípitkem. Po škole se naše/moje třída sešla na předposlední zkoušku předtančení. Myslím si, že nám to šlo dost dobře, navíc jsme dostaly i tylové sukýnky, které při vystoupení budeme mít, teda jenom holky, to se rozumí. Mrzí mě, že na poslední taneční zkoušce budu chybět, ale bohužel zkoušce líčení a účesu jsem musela dát přednost. Teď už jenom ležím s noťasem v posteli a pravděpodobně si půjdu zahrát The Sims, už jsem je strašně dlouho neměla puštěné, a tak si chci trochu zlepšit náladu. Na focení bohužel dneska nebyl čas, tak přidávám jen ilustrační fotku naších sukýnek =)
máme řekla bych skoro ty samé, já mám tmavě fialovou barvu :)



znovu připomínám, že se mě můžete na cokoliv ptát na formspring nebo na ask.fm - odkazy najdete v postranním menu =)

7 komentářů:

  1. roztomila!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně je vážně nádherná!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Milá sukňa :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. tá sukňa je veľmi pekná:)
    ach sims by som si zahrala teraz, keby sa mi nepokazilo:/:D

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)