6. ledna 2013

Quick info

Dlouhou dobu jsem nepřidala žádný článek, za což se samozřejmě moc omlouvám. Ráda bych mou neaktivitu napravila, a tak začínám úplně od začátku. Všechny předchozí články jsem smazala, období ze kterého většina z nich byla, je stejně dávno za mnou. Pohnula jsem se vpřed a myslím, že se i můj styl a chování se dost změnilo. Nechci dopředu nic slibovat, ale budu se opravdu snažit přispívat co nejčastěji a psát také kvalitnější články. Mám pro vás pro začátek přichystanou recenzi na kosmetické produkty a možná se poprvé v dějinách mého blogového života pokusím o focení outfitů. Nejsem žádná fashion blogerka, to určitě ne, chci však svůj blog psát hlavně o tom, co mě baví a co já sama na ostatních blozích vyhledávám.
To bude asi pro začátek vše, jdeme se s přítelem dívat na Jamese Bonda ("sjíždíme" všechny bondovky od začátku). Přeji všem dobrou noc :)

P.S.: Jakékoliv dotazy, připomínky apod. pište na email, nebo formspring. Odkazy najdete v postranním menu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za komentář :)