11. května 2013

News 11.5.

Dobré ráno milé čtenářky a čtenáři!
Chtěla jsem se vám ozvat, abyste věděli, co je u mě nového. Za prvé jsem vám moc vděčná za komentáře a celkově za návštěvnost blogu, ani nevíte, jakou z toho mám radost. Jsem ráda, že vás moje články aspoň trochu baví. A co je u mě nového? Celkem nic moc. Před pár dny jsme s přítelem uklízeli auto a druhý den jsme museli měnit brzdové destičky. Včera jsme byli udělat radost naší Bonnie a koupili jsme jí nové vodítko, lososové granule a pamlsky. Mám vždycky hroznou radost, když vidím, jak si pochutnává. Také jsem se včera donutila pořádně uklidit, utřít prach, no znáte to...
Dnes se s přítelem chystáme na oběd k mým rodičům a pak se budu muset učit. Na večer mám pro vás přichystaný další článek, tentokrát new in ze sekáčů.
Přeji hezky den :)

Pokud se mne chcete na něco zeptat nebo mi napsat nějaký vzkaz můžete ZDE

1 komentář:

Děkuji moc za komentář :)