4. května 2014

New In - Avon a Miss Sporty + recenze


Nejsem ten typ člověka, který by musel zkoušet nové a nové věci, například co se týče kosmetiky mám pár oblíbených produktů, které si kupuji pořád dokola. Občas ale také zaexperimentuji a pořídím si něco nového. Naposledy to byly oční stíny od Avonu a oční linky ve fixe od Miss Sporty. Když už jsem objednávala z Avonu, pořídila jsem si i svůj již ověřený a oblíbený olejíček na suché konečky. Myslím, že už jsem vám o něm psala. V článku je pro vás připravená i malá recenze na každý z těchto produktů



Tenhle olejíček mám opravdu ráda. Stačí si ho dát pár kapek do dlaní a vetřít do suchých konečků. Používám ho každý den a po pár dnech je již vidět rozdíl, vlasy mám hladké a lesklé. Samozřejmě se to s ním nesmí přehánět, pak byste měly mastné vlasy.

První novinkou, kterou jsem si pořídila, jsou tyto oční linky ve fixu od značky Miss Sporty (Cat´s eyes liner). Ze začátku jsem z nich byla trochu v rozpacích, fixa mi přišla hrozně tvrdá a špatně se mi s ní zacházelo, ale stačilo pár dní a teď už bych neměnila. Dělá moc hezkou linku, můžete buď trochu přitlačit a udělat tlustší čáru a nebo si dát záležet a vytvořit velmi přirozenou linku těsně nad řasami. Ani barva není špatná, opravdu černočerná. Nejsem si úplně jistá kolik stojí, ale mám pocit, že kolem 50 - 70 Kč.


Druhou a také poslední novinkou v mé kosmetické taštičce je tato paletka čtyř očních stínů. Nemám ráda bláznivé a výrazné barvy, tak jsem zvolila tuto v jemných přírodních barvách. První stín je světlý, béžový a můžete ho použít na celé víčko a pod obočí. Druhý a třetí stín má hnědou barvu a čtvrtý stín je tmavě hnědošedý. Musím říct, že když jsem si tuto paletku objednávala, tak jsem nečekala vůbec žádný zázrak, ale opravdu mile mě překvapila. Stíny jsou úžasně pigmentované a skvěle se nanáší a drží. Takže pokud máte taky zálibu v jemných přírodních barvách, určitě vám můžu tuto paletku doporučit. Vyšla mě na necelých 150 Kč.


A co vy? Co jste si naposledy pořídily a používáte kosmetiku Avon?

1 komentář:

  1. vsetko si si kupila same super veci!

    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)