7. května 2014

Outfit of the day - 1.5. 2014


Prvního Máje jsem nemusela do práce, a tak jsem opět trávila čas s rodinou. Nejprve jsme byli s přítelem na obědě u mých rodičů a pak jsme jeli do K.Varů nakoupit věci na odpolední grilování. Právě na nákupy jsem si oblékla tento outfit. Venku bylo moc hezky a tak jsem vyrazila jen v lehkém saku a sukni. Omlouvám se za drobné nedokonalosti na fotkách jako jsou třeba špatně ohrnuté rukávy u saka. Focení outfitů je pro mě pořád trochu nezvyklé a ještě si na fotkách neumím ohlídat úplně všechno :)







sako - H&M
tílko - New Yorker
sukně - Topshop
silonky - Kik
balerínky - Cara Barson (CCC)
kabelka - LV
brýle - H&M
náhrdelník - Forever21

6 komentářů:

  1. Souhlas, taky bych ty balerínky brala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to bych vůbec nečekala, že se budou tak líbit :) já je mám ráda, jsou hrozně pohodlný :)

      Vymazat
  2. Pěkný outfit! Moc se mi líbí sako a balerínky.
    Kdybys na špatně ohrnuté rukávy neupozornila, tak si toho ani nevšimnu a navíc mi to nepřijde špatné, spíš naopak. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekná suknička, chvilu som rozmýšlala či ide o šaty alebo je to tak spojene :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)