3. února 2013

Reading

Omlouvám se za svoji neaktivitu, ale bohužel se nedá nic dělat. Myslím si, že to teď budeme muset do června přežít s článkem jednou za čas, protože jsem se"hecla" a od února makám na maturitu. Dnes je 3.2. a já už jsem stihla za ty tři dny přečíst tři knihy a vypracovat i nějaké otázky na zeměpis. Doufám, že to tímhle tempem stihnu a od března už bych se chtěla otázky i učit :)
Pro vás bohužel žádné zprávy nemám. Jedinou mojí náplní posledních tří dnů bylo právě čtení povinné četby a jedna krátká návštěva čajovny. Doufám, že když už kvůli maturitě obětuji tolik volného času, alespoň se to pak projeví na výsledcích. Držte mi palce! :)


Ještě bych chtěla připomenout, že se mě můžete ptát na cokoliv na formspringu nebo na ask.fm :) odkazy najdete v postranním menu :)

6 komentářů:

  1. Držím palce! Maturitu určo zvládneš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to tě vážně obdivuju. Já se začala na maturitu učit o svaťáku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a můžu se zeptat jak jsi dopadla? já z toho mám totiž strašnej strach :D

      Vymazat
  3. pfuj pfuj maturantka :) vela stasticka :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Malý Princ je hezká kniha, četla jsem ji několikrát, pokaždé s odstupem 3-5 let, a pokaždé jako kdybych četla jinou knihu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)